Smerter i ryggen

individuel behandling af rygsmerter

​Rygsmerter kan komme snigende eller opstå pludseligt og lamme hele ens bevægelses-apparat.

Rygsmerter kan forårsage alt fra små ubehageligheder til voldsomme og ulidelige smertebølger op gennem ryggen, ligesom smerterne kan være afgrænsede eller sprede sig til andre muskler og led i kroppen.

Derfor tilbyder vores kiropraktor professionel behandling af rygsmerter, så du kan slippe for smerten.

​​Vores klinik er beliggende ved Nørreport i København, tæt på blandt andet Nørrebro, Vesterbro og Frederiksberg.

​Vi behandler forskellige slags smerter i ryggen

Rygsmerter kan opstå af mange forskellige grunde, men forårsages som oftest af uhensigtsmæssig sidde-/arbejdsstilling, ved skader/uheld, overvægt eller på grund af overbelastning i form af aktivt arbejde ved eksempelvis snerydning af fortovet, gravearbejde i haven eller for intens træning i styrkecenteret.

Uanset hvilken årsag der ligger bag, kan vi som erfarne og professionelle kiropraktorer hjælpe dig gennem vores behandling af rygsmerter.​

Individuel rygbehandling

Som kiropraktor med over 30 års erfaring inden for rygsmerter har vi stor erfaring og ekspertise i behandling og smertelindring af mange former for led- og muskelsmerter i ryggen.

​Vi foretager en individuel undersøgelse for at lokalisere rygsmerterne for derefter at kunne stille en diagnose og tilrettelægge behandlingen af rygsmerterne.​

​Vi behandler rent muskulært og ledmæssigt og vejleder om forebyggelse af rygsmerterne. Vi lægger stor vægt på vores patienters individuelle behov, hvorfor vi også tilpasser behandling af rygsmerter individuelt fra patient til patient og ser behandlingen i et helhedsperspektiv. Kun derigennem kan vi opnå den ideelle smertelindring og reducere muligheden for tilbagevendende rygsmerter hos patienten, der kan udvikle sig kronisk.

Akutte rygsmerter? Bestil tid til behandling af rygsmerter

Vi har dagligt akuttider, hvor vi som regel kan tilbyde tid til undersøgelse og behandling samme dag.

Kontakt os på telefon 33 13 16 13 for tidsbestilling, eller skriv til vores e-mail kiropraktisk@rygbehandling.nu, hvis du har nogle spørgsmål.​