Lændesmerter

​Få forebyggende behandling hos os

​​Lændesmerter er almindeligt kendt, og de fleste danskere vil på et eller andet tidspunkt i deres liv opleve smerterne i mildere eller sværere grad.

​Med 30 år i branchen har vi arbejdet med de fleste former for lændesmerter og succesfuldt hjulpet vores patienter i alle aldre til en hverdag med færre eller slet ingen smerter i lænden.

​Vi behandler akutte lændesmerter

Lændesmerter forekommer, som ordet hentyder, i den nederste del af ryggen ved lænden, men kan nemt udvikle sig til eksempelvis smerter i benene. Ved kraftige smerter i lænden kan man blive fuldstændig bevægelseshæmmet, så det bliver ulideligt at sidde ned, at gå og sågar at sove. Med kiropraktisk behandling hos Kiropraktisk klinik Nørreport kan vi smertelindre lændesmerter såsom akutte lændehold, hekseskud og facetledssyndrom, som oftest opstår ved en pludselig overbelastning.

Smerterne kan forebygges

Forebyggende behandling er en vigtig del af vores virkeområde – også når det kommer til lændesmerter, idet man ofte kan få tilbagevendende symptomer. Derfor råder vi vores patienter til et regelmæssigt tjek, selvom de ikke har symptomer på smerterne eller anden form for muskel- og ledsmerter.

Ligeledes giver vi også patienter med lænde-smerter en fagkyndig rådgivning og gode råd til, hvad man selv kan gøre for at forebygge og sørge for, at smerterne i lænden ikke kommer tilbage.

"En tidlig indsats kan forebygge lændesmerter og gøre en stor forskel på længere sigt."

Kontakt os

Så lad ikke lændesmerter ødelægge din hverdag og livskvalitet. Kontakt os på telefon 33 13 16 13, bestil tid allerede i dag. Vi glæder os til at hjælpe dig!.